עורך דין מקרקעין חיפה

עורך דין נדלן בחיפה

הבנת האופן בו ליקויי בנייה בבית עלולים לפגוע בבני הבית, דורשת ברוב המקרים סיוע של איש מקצוע. עורך דין מקרקעין חיפה בקיא בידע הדרוש כדי להסביר את הפרטים הללו ולעזור לשופט להבין חומרים, עיצובים או חלקים פגומים שהובילו לאירוע. משרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מתמחה במשפט אזרחי ומייצג לקוחות בעסקאות רכישת נדל"ן שהתגלו עם ליקויי בנייה.

חשיבות שכירת שירותי עורך דין מקרקעין חיפה

חשוב שהשופט יידע כיצד הפציעות משפיעות על חיי הדיירים ולמה יש צורך בפיצוי כדי להתאושש מהאסון. ייתכן שיהיה צורך בתשלומים כספיים אחרים כדי לתקן את הבית או לקנות אחד חדש עם מקרים אלו. חלק מהפגמים מושרשים בנכס עד כדי כך שלא ניתן להסירם.

השפעת ליקויי בנייה על הבית

ליקויי בנייה משפיעים על מבנים רבים וכוללים דיור למגורים. כאשר נעשה שימוש בחומרים נחותים, עצם היסוד של הבניין עלול להיפגע מבחינה מבנית עד כדי כך שהבית עלול לקרוס, ובשלב זה, שירותי עורך דין מקרקעין חיפה נכנסים לתמונה.

במקרים רבים, יש זרז לבעיות אלו, אך כאשר הכלים, החומרים או החומרים המשמשים לבניית והקמת המבנה אינם תקינים, הזמן עשוי להיות האויב הגרוע ביותר של בתים אלו.

פציעות שונות מתרחשות לעיתים קרובות דרך ליקויים בבית, לרבות חתכים חמורים, עצמות שבורות, גפיים כרותות, חבורות נרחבות, פציעות פנימיות וחתכים וכוויות. לפעמים, התקריות האלה כל כך גדולות שהבית כבר לא מקום מגורים בר קיימא, ועם ייצוג של עורך דין מקרקעין חיפה, ניתן לתבוע את האחראים.

הבנת חוקי מקרקעין

ברוב המקרים, קיימים חוקים והתניות חופפים רבים המשפיעים על בניית בתים במסגרת חוזי מגורים. אלו עלולים לגרום למחלוקות, להשפיע על התקנות ולהגביר את הסיכון לסכנה כאשר חברות לא מקפידות עליהן.

בכל תביעה של בעיות בניה, חלקים או חומרים פגומים והרס הבית, עורך דין מקרקעין בחיפה מייצג את טענות התובעים. יש לשכור את שירותי משרד עורך דין אבירם כהן ושות', שיש לו ותק של שנים רבות בתחום, באופן מידי, כדי להתחיל תיק ולמצות את הדין עם האחראים.

עורך דין מקרקעין בחיפה

רכישת דירה מתחילה בדרך כלל בכך שאנשים מחפשים בתים שמתאימים להם ומסתיימת עם שירותי עורך דין מקרקעין בחיפה, שמסייע להם בהכנת החוזה וחתימה על העסקה. משרד עורכי דין אבירם כהן ושות', ממחה במשפט האזרחי וחרט על דגלו את המסר ללקוחותיו: אנחנו נמצא את הדרך או שנסלול אותה!

חשיבות שכירת שירותי עורך דין מקרקעין בחיפה

אם אתם קונים או מוכרים בית, ייתכן שתרצו לעבוד עם עורך דין מקרקעין בחיפה, שיהיה חלק מתהליך הסגירה. הסיבה לכך היא שישנם חוקים רבים סביב קנייה ומכירה של בית ועורך דין מקרקעין יוודא שהעסקה מתנהלת בהתאם לכל הדרישות המשפטיות לביצוע עסקת נדל"ן מוצלחת.

דיני המקרקעין מכסים את כל הנושאים המשפטיים הנוגעים למכירה ורכישה של נכס מקרקעין ושירותי עורך דין מקרקעין חיפה חשובים במיוחד בסיוע בדיקת ההסכם. נכס מקרקעין מתייחס לקרקע, כל דבר שצומח על אותה קרקע וכל המבנים והחפצים המחוברים או נבנים על הקרקע.

המקרקעין יכולים אפילו להקיף מתקנים ומכשירים המחוברים למבנים. דיני המקרקעין עוסקים גם בכל סוגיה משפטית המתעוררת סביב מקרקעין.

לקונים

אחד הדברים שעורכי דין מקרקעין עושים הוא להגן מפני השקעה גרועה במהלך עסקה שבה העלויות גבוהות ועלולות לצאת משליטה. כאשר עורך דין מקרקעין חיפה מכין חוזה רכישה, הוא מוודא שעלויות סגירת העסקה תואמות את העלות שהוסכמה לרכישת הבית.

למוכרים

שמירה על עלויות סגירה נמוכות במכירת הבית יכולה להיות גם בראש סדר העדיפויות. חשוב לוודא שאתם מקבלים את מלוא סכום ההשקעה שלכם בבית שאתם מוכרים. אבל עלות אחת שלעתים קרובות לא כדאי לקצץ בה היא של שכירת שירותי עורך דין מקרקעין חיפה.

עורך דין בודק היטב את החוזה

כאשר אתה עומדים לחתום על חוזה לרכישת או קניית בית, עורך דין נדל"ן הוא אחד האנשים הבאים שאליהם תפנה לעזרה, ולסוכן הנדל"ן שלך אמורות להיות המלצות מצוינות עבורכם. בזמן שהבית שלך נמצא במצב המתנה, תהיה לכם הזדמנות לתת לעורך הדין שלכם לעבוד בשבילך על ידי ביצוע מחקר מתאים על הבית כדי לוודא שהעסקה כותרת ברורה.

משרד עורכי דין אבירם כהן ושות' בוחן מקרוב את תנאי ההסכם ומוודא שהעסקה מתנהלת לטובתכם.

מאמרים

משרד עו"ד אבירם כהן ושות'

צרו קשר

טל' – 04-8643926

פקס – 04-8645801

נייד – 052-8772822

שעות פעילות

א' – ה' – 8:00-17:00

ו' – סגור

שבת – סגור

מיקום

שד' פלי"ם 2,

בניין אורן 1, קומה ראשונה,

חיפה, 3309502

תפריט נגישות