עורך דין משפחה בחיפה

משרד עו"ד אבירם כהן ושות' מתמחה בדיני משפחה (גירושין), המשרד מייצג לקוחות רבים, צבר ניסיון רב בתיקי משפחה (גירושין) ומייצג בבתי הדין הרבניים ובבית המשפט לענייני משפחה, המשרד דוגל במתן שירות אישי מקצועי תוך הבנת צרכי הלקוח, המשרד פועל למיצוי מלוא הזכויות של לקוחותיו בכל הערכאות המשפטיות

משרד עו"ד אבירם כהן ושות' מטפל בנושאים הבאים: 

•ערכית הסכם גירושין

•הסכמי ממון

•הסכם שלום בית ולחילופין גירושין

•תביעה לאיזון משאבים וחלוקת רכוש

•תביעה למזונות

•תביעה לפירוק שיתוף בבית מגורים

•תביעה למשמורת ילדים

•צווי הגנה והרחקה, צווי מניעה להברחת רכוש

•תביעות להפחתת דמי מזונות

•תביעות למשמרות משותפת

עורך דין משפחה חיפה

מבחינת הורים רבים, הבנת נושא משמורת ילדים היא אחד החלקים הקשים – והחשובים ביותר – בגירושין. כאשר ילדים מעורבים, בית המשפט חייב להחליט או שההורים חייבים להסכים כיצד לטפל בנושאים כמו האם וכיצד תחולק משמורת, מי יקבל החלטות עבור הילדים וכיצד יתנהלו הביקורים. עורך דין משפחה בחיפה, אבירם כהן, מייצג זוגות בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה, עד להשגת הסכם גירושין הולם.

עורך דין משפחה בחיפה משיג הסדרי משמורת ילדים

אין הסדר משמורת אחד המתאים לכולם; התנאים של תוכנית המשמורת הסופית אמורים להיות מותאמים לצרכים של משפחתכם.

צו המשמורת הסופי צריך בדרך כלל להתייחס הן למשמורת פיזית (עם איזה הורה הילד גר) והן למשמורת חוקית (לאיזה הורה יש את הזכות והחובה לקבל החלטות לגבי גידול הילד). רוב צווי המשמורת מחלקים את המשמורת באחת מהדרכים הבאות:

  • משמורת חוקית בלעדית ומשמורת פיזית בלעדית להורה אחד.
  • משמורת פיזית בלעדית ומשמורת משפטית משותפת.
  • משמורת חוקית בלעדית ומשמורת פיזית משותפת (נדיר).

עורך דין משפחה בחיפה חותר לקראת השגת צו בית משפט שמציין כי להורה אחד יש משמורת פיזית בלעדית, השופט ייצור בדרך כלל לוח זמנים לביקור כדי להבטיח שלילד תהיה הזדמנות ליהנות ממערכת יחסים משמעותית עם ההורה שאינו משמורן.

מי מחליט על משמורת ילדים?

כפי שקורה ברוב סוגיות דיני המשפחה, בתי המשפט יתנו משקל רב לכל הסכמות שהורים יגיעו אליהן בנוגע למשמורת ילדים.

אם ההורים יכולים לעבוד יחד כדי להשיג הסדר משמורת הוגן וראוי, סביר שהשופט יאמץ זאת לצו בית משפט. עבודה משותפת היא ההזדמנות הטובה ביותר להורים לשלוט במה שקורה למשפחותיהם לאחר פרידה או גירושין.

האם גישור הוא הגישה הטובה ביותר לפתרון חילוקי דעות בנוגע למשמורת ילדים?

גישור למשמורת ילדים הוא תהליך שבו עורך דין משפחה בחיפה, איש מקצוע מיומן וניטרלי נפגש עם ההורים כדי לעזור להם להגיע להסכמה לגבי משמורת וביקור. למגשר אין סמכות לקבל החלטות עבור הצדדים.

משרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מתמחה במשפט אזרחי, עם ותק של שנים רבות בתחום, וצוות המשרד חותר לקראת הסכמי גירושין שמכילים את הסכמות שני ההורים שמשתפים ביניהם פעולה, כך שהילדים לא יסבלו לאחר הגירושין.

עורך דין לענייני משפחה חיפה

אנשים רבים רואים בפרידה צעד לקראת גירושין, ולמרות שזה יכול להיות, זהו גם הליך משפטי חשוב בפני עצמו. לכן, לזוגות חשוב להבין את זכויותיהם ואת ההשלכות המשפטיות של פרידתם. עורך דין לענייני משפחה חיפה, אבירם כהן, מומחה למשפט אזרחי ודיני משפחה, מלווה ומייצג זוגות בתהליכי גירושין, בערכאות בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני.

נושאים שניתן לטפל בהם עם ליווי של עורך דין לענייני משפחה חיפה

זוג נשוי רשאי להחליט להיפרד או לחיות בנפרד בכל עת ללא רשות בית המשפט. יחד עם זאת, כאשר בני הזוג מודיעים על כוונתם לחיות בנפרד בפני בית המשפט, אז הם מבקשים פרידה משפטית.

מכיוון שהפרדה משפטית היא הליך בבית משפט שכרוך בייצוג של עורך דין לענייני משפחה חיפה, ישנם עניינים שעשויים להכריע בהם שופט. לדוגמא, נושאים כמו משמורת ילדים, מזונות ילדים ומזונות בני זוג נפוצים בהפרדה משפטית. יחד עם זאת, חשוב לציין כי כל הדברים הללו עשויים להשתנות, או שבני זוג שמבקשים להתגרש עשויים לחזור בהם.

הבדלים בין פרידות לגירושין

הצדדים המעורבים בפרידה מחויבים על פי חוק לציית לתנאי צו בית הדין הרבני שקובע משמורת ילדים או תנאים לגירושין, אולם הם עדיין נחשבים לזוג נשוי מכיוון שאין להם צו גירושין רשמי. יתרה מכך, פעמים רבות, עורך דין משפחה לענייני חיפה מגיש לבית הדין הרבני עתירה בהולה לגירושין, במקרים בהם יש חשש לשלום אחד מבני הזוג או לילדיהם.

במקרים רבים, זוגות המבקשים להתגרש עשויים לקבל גט רק לאחר שעברו תקופת המתנה. תקופת ההמתנה נועדה להבטיח שבני הזוג באמת רוצים להתגרש ולסיים את נישואיהם.

מומלץ לפנות עוד היום לעורך דין מנוסה בדיני משפחה

הליכי גירושין עלולים להפוך למורכבים ולחוצים. עורך דין לענייני משפחה חיפה, שיש לו הסמכה בתחום, מספק פתרונות לצרכים המשפטיים המסוימים שלכם.

הצוות במשרד עורכי דין אבירם כהן ושות', שיש לו ותק של שנים רבות בתחום, מסביר ללקוחותיו את לשון החוק ומייצג אותך בבית המשפט. מומלץ לנקוט בצעד הראשון עכשיו וליצור קשר עם משרדנו כדי לדון במצב המשפטי הספציפי שלכם.

עורך דין דיני משפחה בחיפה

בכל הליכי המשמורת, הדאגה העיקרית של בית המשפט במתן משמורת היא "טובת הילד". מבחן "טובת הילד" משמעו שבתי המשפט נדרשים לאזן בין יכולתו של כל הורה לספק את צרכי הילד או הילדים. עורך דין דיני משפחה בחיפה, אבירם כהן, מייצג זוגות בהליכי משמורת ילדים בבית המשפט לענייני משפחה בחיפה, להסדרת ביקורים ודמי מזונות.

עורך דין דיני משפחה בחיפה דואג שטובת הילד תתקיים

בית המשפט יקבע את משמורת הילדים על סמך מבחן "טובת הילד" על ידי הערכת מספר גורמים. נדיר שגורם אחד בפני עצמו יקבע את המשמורת. במקום זאת, בתי המשפט יקבעו על משמורת על סמך מכלול הגורמים.

יציבות

עדיפות בסכסוכי משמורת ניתנת לרוב להורה שזוכה לראשונה למשמורת, בין אם על ידי בית המשפט ובין אם בהסכמה מרצון בין ההורים.

כך, לדוגמה, אם האב עוזב את הבית והאישה מגדלת את הילד לפרק זמן ללא נוכחות האב בבית, עורך דין דיני משפחה בחיפה יציג בפני בית המשפט ראיות שיובילו את השופט לקחת בחשבון את היציבות של החזקת הילד בבית, במקום לשנות את המשמורת.

הסדרי טיפול בילדים

לעתים קרובות, שני ההורים צריכים לעבוד, וייתכן שתינתן עדיפות להורה שיש לו סידורי טיפול טובים יותר בילדים.

מטפל ראשוני

עורך דין דיני משפחה חיפה יציג בפני בית המשפט ראיות שיגרמו לשופט לתת עדיפות בסכסוכי משמורת יכולה להורה שהיה המטפל העיקרי בילד לפני הגירושין או הפרידה.

כך, לדוגמה, אם ההורה השני השקיע זמן רב יותר בטיפול בילד בזמן שעבדתם או עשיתם פעילויות אחרות, להורה השני, בתור המטפל העיקרי, יש סיכויים טובים יותר לקבל משמורת ילדים.

התייחסות בית המשפט ליכולות ההורים בקביעת משמורת ילדים

בתי המשפט לוקחים בחשבון את התנהגות ההורים בבית המשפט, ויש סיכוי גבוה יותר לתת משמורת להורה שיעודד את הילד לבנות מערכת יחסים עם ההורה השני. בנוסף, בית המשפט רשאי לשקול גם כל גורם אחר שעלול להשפיע על טובת הילד.

למשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' יש ותק של שנים רבות בדיני משפחה, והוא מלווה הורים רבים בדיוני משמורת ילדים.

מאמרים

משרד עו"ד אבירם כהן ושות'

צרו קשר

טל' – 04-8643926

פקס – 04-8645801

נייד – 052-8772822

שעות פעילות

א' – ה' – 8:00-17:00

ו' – סגור

שבת – סגור

מיקום

שד' פלי"ם 2,

בניין אורן 1, קומה ראשונה,

חיפה, 3309502

תפריט נגישות