דיני מקרקעין ונדל"ן

תמונה לשקף עורך דין לקנית דירה בחיפה

עורך דין קניית דירה בחיפה

משרדו של עו"ד אבירם כהן ממוקם בחיפה בסמוך למשרדי הטאבו, למשרדי מיסוי מקרקעין בחיפה ומנהל מקרקעי ישראל בחיפה  קניית דירה בחיפה והקריות ובכלל היא לרוב ההשקעה הגדולה ביותר שאדם מבצע במהלך חייו, כיום בישראל מחירי הדירות גבוהים מאד ודירה ממוצעת למשפחה מתחילה ממיליון ₪ ומעלה כאשר מחליטים על קניית דירת יד שנייה או קנייה דירה מקבלן יש להיעזר בעו"ד מקרקעין בחיפה והקריות בעל ניסיון שילווה את העסקה וזאת מהסיבות הבאות:

1.       בקניית דירה מקבלן, עו"ד של הקבלן מנסח את החוזה ודואג לאינטרס של הקבלן. עו"ד מטעם הקונה ידאג לשנות את הסעיפים שנוטים לטובת הקבלן תוך שמירת אינטרס שלל הקונה.לעיתים שינויים קטנים בחוזה יכולים להגיע לחסכון של עשרות אלפי ₪

2.       בקניית דירת יד שנייה עו"ד שמלווה את הקונה חייב לבצע בדיקות מקדימות לפני חתימת החוזה לרבות: בדיקה האם הבניין שבו נקנית הדירה הינו מבנה מסוכן. האם ישנם הליכים פלילים או מנהלים כנגד בעלי הדירה. בדיקת נסח הטאבו של הדירה, האם הנסח תקין, האם שטח הדירה בנסח הטאבו תואם את שטח הדירה בפועל. האם התשריט של הדירה תואם את המצב בפועל. האם ישנן חריגות בנייה.

3.       לעיתים ימליץ עו"ד על שמאות מוקדמת לדירה וזה כאשר יחשוב שיכולה להיות בעיה עם קבלת המשכנתא לנכס.

4.       עו"ד שמלווה עסקת מקרקעין יידע להעריך את החיוב במס הרכישה לפי מצבו הנוכחי של הקונה ויידע לשאול את השאלות הנכונות לפני הקנייה. האם זו הדירה היחידה? האם זו דירה שנייה להשקעה? האם לקונה יש חלק מסוים בדירה אחרת ומה אותו חלק? האם לקונה יש דירה שהתקבלה בירושה בנוסף לדירה שהוא מתכוון לרכוש?

5.       לאחר שבוצעו הבדיקות המקדימות ע"י עו"ד ונבדקה החשיפה למס רכישה על העו"ד לעבור על חוזה המכר ולוודא שרוכש הדירה מוגן לרבות רישום הערת אזהרה מיד לאחר חתימת ההסכם.בנוסף  על העו"ד לבדוק את הצהרות המוכר ובמידה ויש צורך לעדכן אותן.

6.       לבסוף לאחר שהקונה העביר את הכסף למוכר יירשום העו"ד את הדירה על שם הקונה בטאבו. לצורך כך יפקיד בטאבו את שטרות המכר וייפוי הכח שקיבל מהקונה

משרד עו"ד אבירם כהן ושות' בחיפה הינו בעל ניסיון רב בליווי עסקאות מכר הן בקניה מקבלן והן ברכישת יד שנייה.

לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון: 04-8643926 במייל: aviramclaw@gmail.com

 

 

התמונה לקוחה מתוך המודל התלת מימדי של חברת סימפלקס פתרונות מיפוי בע"מ  
 

 

הקלק לשיתוף המאמר

Facebook

משרד עו"ד אבירם כהן ושות'

צרו קשר

טל' – 04-8643926

פקס – 04-8645801

נייד – 052-8772822

שעות פעילות

א' – ה' – 8:00-17:00

ו' – סגור

שבת – סגור

מיקום

שד' פלי"ם 2,

בניין אורן 1, קומה ראשונה,

חיפה, 3309502

תפריט נגישות