דיני מקרקעין ונדל"ן

תמונה לשקף עורך דין מכירת דירה בחיפה

עורך דין מכירת דירה בחיפה

אתם עומדים למכור את הדירה שלכם בחיפה? משרד עו"ד אבירם כהן מתמחה ומלווה עסקאות של  מכירת דירות בחיפה ובקריות. למה חשוב לקחת עו"ד מקרקעין מחיפה שמתמחה בתחום?

משרד עו"ד אבירם כהן ושות' ממוקם ליד משרדי הטאבו, משרדי מיסוי מקרקעין ומשרדי מנהל מקרקעי ישראל. הנגישות למשרדים אלו עוזרת לקדם את העסקאות לטובת לקוחותיו

עו"ד המלווה מכירת  דירת מקרקעין אמור לבצע עבור המוכר מספר בדיקות חשובות לפני חתימה על חוזה המכר לרבות:

·         בדיקת נסח טאבו – בדיקה ראשונית של נסח הטאבו לבדוק שהזכויות רשומות בצורה מלאה, אין עיקולים

·         בדיקת היטל השבחה  – בדיקה זו מבוצעת מול הרשות המקומית, במידה והיה שינוי בתב"ע ונוספו זכויות בניה  המוכר יהיה חב בהיטל השבחה.נתון זה חשוב מאוד ולפעמים יכול להגיע לסכום גבוה שאותו יצטרך לשלם המוכר ואשר ישפיע על סכום מכירת הדירה.

·         מס נוסף שעל המוכר לשלם הוא מס שבח ככלל מוכר יהיה פטור ממס שבח לפי חוק מיסוי מקרקעין להלן סעיף 49 ב 2- אם הדירה הנמכרת היא דירתו היחידה של המוכר הוא מחזיק בזכות זו 18 חודשים ולא מכר דירה ב 18 חודשים האחרונים

"הדירה הנמכרת היא דירתו היחידה של המוכר בישראל ובאזור כהגדרתו בסעיף 16א, והמוכר הוא בעל הזכות בה במשך 18 חודשים לפחות מיום שהיתה לדירת מגורים, ולא מכר, במשך שמונה עשר החודשים שקדמו למכירה האמורה, דירת מגורים אחרת כאמור, בפטור ממס לפי פסקה זו; הוראה זו לא תחול על מכירת חלק בדירה כאמור בסעיף 49ג(3) ועל מכירת דירה שהושכרה למגורים בשכירות מוגנת לפני יום כ"ב בטבת תשנ"ז (1 בינואר 1997) אם בשל החלק או הדירה האמורים הוחלה החזקה שבסעיף 49ג במכירת דירת מגורים אחרת בפטור ממס לפי פסקה זו;"

לסיכום: אם אתם מוכרים את הדירה שלכם בחיפה ואו בקריות ומחפשים עו"ד מומחה למכירת דירה בחיפה והקריות אתם מוזמנים לפנות למשרד עו"ד אבירם כהן המתמחה במקרקעין ונדל"ן אשר מלווה את לקוחותיו לשביעות רצונם המלאה.

לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון: 04-8643926 במייל: aviramclaw@gmail.com

 

 

התמונה לקוחה מתוך המודל התלת מימדי של חברת סימפלקס פתרונות מיפוי בע"מ  
 

הקלק לשיתוף המאמר

Facebook

משרד עו"ד אבירם כהן ושות'

צרו קשר

טל' – 04-8643926

פקס – 04-8645801

נייד – 052-8772822

שעות פעילות

א' – ה' – 8:00-17:00

ו' – סגור

שבת – סגור

מיקום

שד' פלי"ם 2,

בניין אורן 1, קומה ראשונה,

חיפה, 3309502

תפריט נגישות