עורך דין הסכם ממון תל אביב

סיחור אופציה במקרקעין לקבוצת רכישה אינו מביא לידי תשלום מס רכישה -תמונה


עורך דין הסכם ממון בתל אביב

חיוני לקבל ייעוץ משפטי של עורך דין הסכם ממון תל אביב שיש לו ניסיון בתחום, לפני שאתם דנים בסוגיות פיננסיות שנוגעות למערכת היחסים לאחר הנישואין. דיני משפחה יכולים להיות מורכבים וכל מקרה הוא שונה. הצוות במשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מדריך זוגות לפני הנישואין לגבי פתרונות אפשריים למצבם.

עורך דין הסכם ממון תל אביב מסדיר נושאים פיננסיים זוגיים

לחלק מהזוגות שעומדים להינשא, יכול להיות מאוד מלחיץ לדבר אחד עם השני על נושאים פיננסיים – עבור אותם אנשים, עורך דין הסכם ממון תל אביב מנהל את המשא ומתן ומגיע להסדר רכושי הוגן שמקובל על שני בני הזוג.

הסדר רכוש

עורך דין מומחה לדיני משפחה מטפל בכל היבטי הבעיות הקשורות בהסדר רכוש בדיני משפחה בצורה הוליסטית. יש לו את הידע כיצד לפתור את בעיית דיני המשפחה בהקשר של כל הנסיבות תוך שימת לב מיוחדת למערכות יחסים, כספים ומיסוי.

לפני הנישואין, עורך דין הסכם ממון תל אביב מסייע לזוגות לחלק את הנכסים והמשאבים הכספיים במקרה של גירושין. הסדר רכוש הוא המונח המשמש לתיאור מי מקבל מה לאחר סיום הנישואין. חוק דיני המשפחה מכסה עניינים הקשורים להסדרי רכוש עבור זוגות נשואים וזוגות דה-פקטו (כולל יחסים חד מיניים).

מאפייני נכסים פיזיים וכלכליים

תיק כספי יכול לכסות דברים כמו הסדר רכוש, אחזקה, מזונות ילדים או אכיפה כספית. "נכס" מכסה דברים כמו הבית הזוגי, נדל"ן אחר, כסף בבנק או במוסד פיננסי אחר, מכוניות, השקעות, אינטרסים עסקיים, תכולת משק בית ופנסיה.

בשורה התחתונה, חשוב לחתום על הסכם ממון לפני הנישואין

שירותי עורך דין הסכם ממון תל אביב אינם זולים, אבל בהקשר של הימנעות פוטנציאלית מהלחץ וההרס הפיננסי שעלולים להיגרם כתוצאה מהתדיינות עתידית של בית המשפט, ההוצאה הראשונית בהחלט שווה את זה בשביל השקט הנפשי העתידי.

כל עורכי הדין במשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מורשים לעסוק בעריכת דין, עם ותק של שנים רבות בתחום. לייעוץ מומחה נוסף, צרו קשר עוד היום עם משרדנו, לקביעת פגישה.

הסכם ממון עורך דין תל אביב

גירושין הם תופעה שכיחה בחברה, אבל אף אחד לא מכין אותנו למועד שזה קורה בפועל. הכנת הסכם ממון עורך דין תל אביב מסייעת לכם לקבל תשובות לשאלות רבות הקשורות לגירושין. משרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מלווה זוגות רבים לפני נישואיהן, עם הכנת הסכם ממון שיסדיר בעתיד את יחסיים הכלכליים, אם וכאשר יבחרו להתגרש.

איך להתכונן לגירושין: ייעוץ לעריכת הסכם ממון עורך דין תל אביב

הצעד הראשון עבור אנשים רבים שעוברים גירושין הוא למצוא עורך דין. כאשר תמצאו עורך דין שאתה מעוניין בו, תגיעו לייעוץ. פגישה ראשונית זו תעזור לך להכיר את עורך הדין ותיתן לך הזדמנות לשאול כמה שאלות.

זוגות רבים לפני נישואין תוהים למה לצפות במהלך הפגישה הראשונה שלהם להכנת טיוטה של הסכם ממון עורך דין תל אביב, וחשוב להבין שמהלך הייעוץ תלוי בהעדפותיכם הברורות לגבי ההתנהלות הכלכלית שלכם במקרה של גירושין.

הכנת תנאי ההסכם מראש

בחלק מהמקרים בני הזוג כבר שוחחו על תנאי ההסכם והחליטו לעבוד יחד בתהליך במקום לריב בבית המשפט. הנסיבות הספציפיות שלכם יכתיבו בדיוק על מה תדונו בפגישת הייעוץ עם עורך הדין ואילו פעולות יינקטו במהלך הייעוץ שלך. מוכנות לתהליך תסייע לכם לקבל את הסיכוי הטוב ביותר להגן על האינטרסים שלכם במהלך הגירושין.

ברוב המקרים, לקוח מגיע עם רשימת שאלות לגבי הסכם ממון עורך דין תל אביב. ייתכן שטיוטת המסמך הוכנה, ועורך הדין שלכם ידבר איתכם על הדרכים השונות להכנת ההסכם, ואיך כל סעיף ייראה.

בשורה התחתונה, קובעים פגישת ייעוץ עוד היום

כעת, כשאתם יודעים למה לצפות וכיצד להתכונן לייעוץ של עורך דין מומחה בדיני משפחה, הגיע הזמן לעשות את הצעד הבא.

בין אם כבר הכנתם טיוטת הסכם, וגם אם הגירושין נשמעים לכם כמו צעד מבהיל או בדיוני שלעולם לא יתרחש, פגישת הסכם ממון עורך דין תל אביב, עם עורך דין אבירם כהן, שיש לו ותק של שנים רבות בתחום, מניחה את דעתכם ומסייעת לכם לעבור חלק את התהליך. אם אתה צריך לקבוע פגישת ייעוץ עם עו"ד לדיני משפחה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדנו.

הקלק לשיתוף המאמר

Facebook

משרד עו"ד אבירם כהן ושות'

צרו קשר

טל' – 04-8643926

פקס – 04-8645801

נייד – 052-8772822

שעות פעילות

א' – ה' – 8:00-17:00

ו' – סגור

שבת – סגור

מיקום

שד' פלי"ם 2,

בניין אורן 1, קומה ראשונה,

חיפה, 3309502

תפריט נגישות