עורך דין לענייני משפחה תל אביב

סיחור אופציה במקרקעין לקבוצת רכישה אינו מביא לידי תשלום מס רכישה -תמונה

עורך דין דיני משפחה תל אביב

בין אם אתם עוברים גירושין, סכסוך משמורת ילדים או נושא אחר בדיני משפחה, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין לענייני משפחה תל אביב שיש לו התמחות שמתאימה במיוחד למצבכם. משרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מתמחה במשפט אזרחי, וחרט על דגלו את המסר הבלתי מתפשר: "אנחנו נמצא את הדרך, או שנסלול אותה".

עורך דין לענייני משפחה תל אביב שמתאים למקרה שלכם

כאשר אתה מתחילים בתהליך, חשוב שתבינו את מלוא הצרכים המשפטיים שלכם כדי לוודא שעורך הדין לדיני משפחה שתבחרו יטפל היטב במקרה שלכם.

אם אתם עוברים גירושין, ומתמודדים עם מחלוקת על משמורת ילדים; צריכים לקבוע שאלת אבהות לילד; או מתחילים תהליך של ניהול משא ומתן על תשלום דמי מזונות; אלו סוגיות שינחו אתכם במציאת עורך דין לענייני משפחה תל אביב שיתאים למקרה שלכם.

 לא כל עורכי הדין מטפלים בכל מיני מצבים. ודאו שאתם עובדים עם עורך דין המטפל בסוגיות דיני המשפחה שאתם צריכים.

חיפוש עורך דין דיני משפחה באזור שלכם

כאשר החלטתם להגיש תיק, למשל, גירושין, חשוב לחפש עורך דין לענייני משפחה באזור שבו אתם ובן או בת זוגכם מתגוררים. ברוב המצבים, התיק יטופל באותו אזור של המגיש תביעת גירושין (התובע). ישנם כמה חריגים לכלל זה, למשל אם לאחד מכם יש מגורים ביותר מעיר אחת.

מציאת עורך דין מוסמך לדיני משפחה

האינטרנט מלא במידע נהדר שיעזור לך למצוא עורך דין לענייני משפחה תל אביב שיש לו מוניטין מעולה. אחד המקומות הראשונים להתחיל בו את החיפוש הוא לשכת עורכי הדין.

חשוב שלעורך הדין שתמצאו יהיה את הניסיון המתאים

עורך דין לענייני משפחה בתל אביב, שהכי יתאים לכם, הוא איש מקצוע שיש לו ניסיון בטיפול במקרה שלכם. חשוב לשאול לגבי שנות הניסיון שלו בתחום, כמו גם תדירות הטיפול שלו במקרים כמו שלכם, ומי בצוות שלו יטפל בתיק שלכם.

למשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' יש ותק של שנים רבות בתחום והצוות שלנו ילווה אתכם עד לסיום מוצלח של ההליך.

עורך דין לענייני משפחה בתל אביב

במקרים רבים, אנשים שמתגרשים נכנסים לתהליך במטרה להשיב לעצמם את עצמאותם האבודה, האוטונומיה הנשכחת והזהות שאבדה במהלך הנישואין. בהסדרי גירושין מסורתיים של גברים/נשים, לא נלקחים בחשבון מספר גורמים המזיקים לאישה. עורך דין לענייני משפחה בתל אביב, אבירם כהן, מלווה נשים וגברים בתהליכי גירושין, עד השגת הפתרון ההולם.

עורך דין לענייני משפחה בתל אביב חותר לקראת השגת הסדר הולם

עם גירושין, רכושם הזוגי של בני זוג מחולק בדרך כלל לפי הסדר שהם מגיעים אליו, בחלוקה שווה, או בכל סוג של חלוקה שהם מחליטים עליו.

התקווה בכל המקרים היא ששני הצדדים יזכו ליחס הוגן. אבל גם במצבים שבהם כל הנכסים מחולקים ב-50/50, נשים גרושות עשויות להרגיש שפשרה לכאורה הוגנת עדיין רחוקה מלהיות שוויונית.

נשים מטפלות בגידול הילדים

מכיוון שערכים חברתיים בולטים מראים שילדים נמצאים במיקום הטוב ביותר עם אימהותיהם, נשים לרוב עושות את חלק הארי בגידול הילדים במשפחות גרושות, אפילו במקרים של משמורת משותפת. כל הורה שנלחם אי פעם במאבק משמורת עם עורך דין לענייני משפחה בתל אביב לצידו, יודע שאחריות הטיפול בילדים היא פריבילגיה, לא נטל.

למרבה הצער, רוב הסדרי הגירושין לא מצליחים להסביר את פוטנציאל ההשתכרות העתידי הנפגע של אישה עם אחריות לטיפול בילדים.

פוטנציאל השתכרות לא שווה

בהתחשב בעובדה לפיה לנשים רבות שהן אימהות לילדים, יש פחות זמן להקדיש לקריירה שלהן, ונשים עדיין מרוויחות מעט פחות מגברים, זה הוגן לומר שלרוב הנשים, אפילו לאחר הסדר שמושג על ידי עורך דין לענייני משפחה בתל אביב במהלך הגירושין, יש כוח השתכרות נמוך יותר מבני זוגן הגברים.

כשמוסיפים לחוסר האיזון הזה את העובדה שנשים בוחרות לעתים קרובות בקריירה שלדעתן תאפשר להן להיות מועילות יותר כאימהות, ועובדות בעבודות בשכר נמוך יותר בגלל פחות השעות שהן דורשות, מגיעים למצב בו נשים צריכות להיאבק כדי לשמור על רמת חייהן ולספק לילדיהן את כל צרכיהם, גם עם דמי המזונות שנפסקו.

למשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' יש ותק של שנים רבות בדיני משפט אזרחי וצוות המשרד חותר לקראת הסדרים שוויוניים לנשים בתהליכי גירושין.

הקלק לשיתוף המאמר

Facebook

משרד עו"ד אבירם כהן ושות'

צרו קשר

טל' – 04-8643926

פקס – 04-8645801

נייד – 052-8772822

שעות פעילות

א' – ה' – 8:00-17:00

ו' – סגור

שבת – סגור

מיקום

שד' פלי"ם 2,

בניין אורן 1, קומה ראשונה,

חיפה, 3309502

תפריט נגישות