עורך דין גירושין בחיפה

דין2

עו"ד גירושין בחיפה

משרד עו"ד אבירם כהן ושות' מתמחה בדיני משפחה (גירושין), המשרד מייצג לקוחות רבים, צבר ניסיון רב בתיקי משפחה (גירושין) ומייצג בבתי הדין הרבניים ובבית המשפט לענייני משפחה, המשרד דוגל במתן שירות אישי מקצועי תוך הבנת צרכי הלקוח, המשרד פועל למיצוי מלוא הזכויות של לקוחותיו בכל הערכאות המשפטיות

משרד עו"ד אבירם כהן ושות' מטפל בנושאים הבאים: 

  • עריכת הסכם גירושין בהסכמת הצדדים.
  • הסכמי ממון, הסכמי ממון לפני נישואין,,הסכמי ממון לאחר נישואין, הסכמי ממון של ידועים בציבור.
  • הסכם שלום בית ולחילופין גירושין.
  • תביעה לאיזון משאבים וחלוקת רכוש.
  • תביעה למזונות.
  • תביעה לפירוק שיתוף בבית מגורים
  • תביעה למשמורת ילדים
  • צווי הגנה והרחקה, צווי מניעה להברחת רכוש
  • תביעות להפחתת דמי מזונות
  • תביעות למשמרות משותפת

גירושין עשויים להיות תהליך מתיש הכרוך בעבודה רבה. לא רק שחשוב לדעת את לשון החוק, אלא גם צריך לעשות מחקר, למלא מסמכים, להיות מודעים למועדים וכו'. אדם אחד לא יכול לעשות את כל העבודה. כאן נכנס לתמונה עורך דין גירושין בחיפה.

צוות מנוסה של עורכי דין גירושין במשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מסייע לכם להבין טוב יותר את מצבכם, לאסוף את המסמכים הדרושים, לחשב את שווי הנכסים שלכם ועוד. מומלץ להתייעץ עם הצוות שלנו לפני שחותמים על משהו!

מה עושה עורך דין גירושין בחיפה?

דיני משפחה הם אוסף של חוקים ותקדימים המסדירים יחסים בין אנשים עם קשר דם או זוגיות. זה יכול לווסת גם מערכות יחסים רחוקות יותר ופחות רשמיות. זהו תחום עיסוק רחב מאוד, המכסה אלימות במשפחה, משמורת, גירושין, מזונות ועוד. עורך דין גירושין בחיפה הוא איש מקצוע המתמחה במקרים אלו.

מכיוון שעניינים משפחתיים הם בדרך כלל מורכבים ואישיים מאוד, שכירת מומחה המסוגל לטפל בכל מקרה בטקט יכולה לעשות את ההבדל. זה יאפשר לכם לנוח ולדאוג לעצמכם ולמשפחתכם. גירושין יכולים להימשך זמן רב עד לסיום ההליכים. יחד עם זאת, זה תלוי באופן הגשת תביעת הגירושין.

משך הזמן הדרוש לסיום ההליכים

הליך גירושין יכול להיות שנוי במחלוקת של שני הצדדים או פשוט. הסוגיות המשפטיות הרבות שדורשות פתרון של עורך דין גירושין בחיפה, ומספר המחלוקות לגישור, משפיעות על מסגרת הזמן.

בשורה התחתונה, עורך דין מסייע לכם לעבור את התהליך בקלות

אם אתם ניצבים בפני הליך גירושין, עורך דין גירושין מקצועי יכול לעזור להקל על התהליך תוך כדי שאתם ממשיכים לדאוג למשפחתכם ולרווחתם. לעורכי הדין לגירושין במשרד עורכי הדין למשפחה אבירם כהן ושות' יש ותק של שנים רבות בתחום ולא רק שהם ייצגו את טובתכם אלא גם יהיו רגישים למצב המשפחה שלכם.

צרו קשר עוד היום עם משרדנו כדי לדבר עם אחד מעורכי הדין המנוסים שלנו ולהבין איך השירותים שלנו יכולים לסייע לכם לעבור את התהליך בקלות.

עורך דין גירושין בחיפה והקריות

כאשר אדם פונה לשירותי עורך דין גירושין בחיפה והקריות בפעם הראשונה, ישנם דברים מסוימים שהוא או היא צריכים להיות מודעים אליהם. משרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מספק ייעוץ לזוגות בתהליכי גירושין כדי להפיק את המיטב מהתהליך.

מציאת עורך דין גירושין בחיפה והקריות שיתאים לייצוג ולליווי בתהליך

השיקול הראשון בחיפוש אחר עורך דין גירושין בחיפה והקריות הוא למצוא איש מקצוע מתאים בדיוק למקרה, ושאין לו ניגוד עניינים.

כך, לדוגמה, ייתכן שבן או בת זוגו של אדם כבר פנו לאותו עורך דין מסוים. אפשרות נוספת היא שעורך הדין ייצג מישהו אחר שהלקוח הפוטנציאלי מכיר, מה שעלול להוות ניגוד עניינים.

קביעת פגישה

בעוד שחלק מהאנשים שניצבים בפני תהליך גירושין עשויים לרצות להתקדם במהירות בתהליך זה עד ההגעה להסדר שמניח את דעתם, רוב העצות שהם יזדקקו להן, יגיעו רק לאחר פגישת הייעוץ הראשונה עם עורך דין גירושין בחיפה והקריות.

קיום פגישת ייעוץ אינו מחייב את הלקוח ואין פירוש הפגישה שקיימת חובה לשכור את עורך הדין. יחד עם זאת, פגישה זו אכן נותנת ללקוח הפוטנציאלי הזדמנות ללמוד על תהליך הגירושין וסוגיות מסוימות שעלולות לעלות.

מוכנות לתהליך גירושין

במהלך פגישת הייעוץ הראשונית עם עורך דין גירושין בחיפה והקריות, ייתכן שתתבקשו להציג מסמכים מסוימים. עורך הדין ישאל כמה שאלות כדי להבין את המידע הרלוונטי לגירושין, כגון תאריך הנישואין, תאריך הפרידה, מידע הקשור לילדים ומידע הקשור לנכסים.

אם עורך הדין מבקש מכם להציג פריטים מסוימים, יש להקדיש את הזמן לאסוף אותם לפני שיהיה צורך להעביר את המקרה לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני.

בשורה התחתונה, חשוב לשכור שירותי איש מקצוע מומחה בתחום

עורך דין גירושין בחיפה והקריות עשוי גם לברר על מגוון היבטים פיננסיים של התיק. הוא או היא יצטרכו להיות בעל ידע מקצועי לגבי ההכנסות, ההוצאות, ההתחייבויות ואורח החיים שלכם, כדי להגיע להסדר גירושין הולם.

למשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' יש ותק של שנים רבות בתחום, והוא חרט על דגלו את המחויבות למצוא את הדרך או לסלול אותה עבור לקוחותיו.

לניהול תיקי ע"י עו"ד גירושין בחיפה ותל-אביב הן בבתי משפט לענייני משפחה והן בבתי הדין הרבנים ניתן לפנות אל משרד עו"ד  אבירם כהן ושות' :

 עורך דין לענייני גירושין בחיפה  סניף חיפה, שד' פלי"ם 2 – 04-8645801

עורך דין לענייני גירושין בתל-אביב  סניף תל-אביב, רח' הארבעה 28 –  0733701874

הקלק לשיתוף המאמר

Facebook

משרד עו"ד אבירם כהן ושות'

צרו קשר

טל' – 04-8643926

פקס – 04-8645801

נייד – 052-8772822

שעות פעילות

א' – ה' – 8:00-17:00

ו' – סגור

שבת – סגור

מיקום

שד' פלי"ם 2,

בניין אורן 1, קומה ראשונה,

חיפה, 3309502

תפריט נגישות