עורך דין מקרקעין תל אביב

tel-aviv


עורך דין מקרקעין ונדל"ן ת"א - עורך דין נדל"ן מומלץ ת"א

במשרד עו"ד אבירם כהן ושות' מחלקת דיני מקרקעין ונדל"ן המטפלת בפרויקטים שבהם נדרש טיפול מורכב אשר כולל הליכים תכנונים ארוכים.  למשרד ישנם שני סניפים, סניף תל-אביב הנותן שירות ללקוחות המשרד בישובי המרכז, וסניף חיפה הנותן שירות ללקוחות המשרד בחיפה הקריות ובישובי חוף הכרמל ועד לחדרה כולל הישובים קיסריה, זכרון יעקב, ועתלית. למשרד מומחיות בתחום האזרחי מסחרי לרבות תחום המקרקעין והנדל"ן. עו"ד אבירם כהן מתמחה בעסקאות מקרקעין מורכבות של בתים, מגרשים וכן עסקאות נדל"ן בתחום המסחרי.

משרד עו"ד אבירם כהן ושות' – עו"ד מקרקעין ת"א  מלווה עסקאות נדל"ן מורכבות עסקאות מכר יד 2, ליווי רכישת דירות מקבלן, הסכמי תמ"א 38, ליווי דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב.

שירותי המשרד בתחום המקרקעין והנדל"ן מגוונים:

למשרד מומחיות  בליטיגציה בתחום הנדל"ן העוסקת בתביעות בכל הערכאות המשפטיות השונות שלום, מחוזי והמפקחת על הבתים המשותפים לרבות:

  1. ייצוג וועדי בתים.
  2. תביעה בגין סכסוכי שכנים.
  3. תביעות רשלנות מקצועית כנגד בעלי מקצוע כגון אדריכלים, מעצבי פנים, הנדסאים ומהנדסי בניין
  4. תביעות לפינוי מושכר
  5. תביעות לסעד הצהרתי בבית המשפט המחוזי לרבות רישום זכויות
  6. תביעות ליקויי בניה
  7. תביעות לפירוק שיתוף
  8. תביעת השגת גבול
  9. תביעות פיצוי בגין הפרת חוזי מקרקעין הן מול קבלנים והן מול  פרטיים

עורך דין מקרקעין ונדל"ן תל-אביב - מדוע לבחור במשרד עו"ד נדל"ן מומלץ תל - אביב עו"ד אבירם כהן ושות' תל-אביב.

עו"ד אבירם כהן משרד עו"ד מקרקעין ונדל"ן הינו משרד בעל מוניטין וניסיון רב ומוכר בתל-אביב . המשרד ידוע בעבודה היסודית והמקצועית וביחס הרציני לקהל לקוחותיו. המשרד מתרכז בטיפול בתיקי מקרקעין ונדל"ן, שבזכותם נצבר מוניטין רב והצלחות משפטיות רבות בתחום המקרקעין בתל-אביב. המשרד מספק טיפול דיסקרטי ואמין ללקוחותיו

עורך דין נדלן תל אביב

קנייה או מכירה של בית יכולה להיות רכבת הרים רגשית, והמשא ומתן והניירת עלולים להוביל בעלי בתים רבים לחוסר ביטחון לגבי ההתנהלות הנכונה. למרבה המזל, עורך דין מקרקעין תל אביב מלווה בעלי בתים בתהליכי מכירת בתים בהליכים סטנדרטיים, ומציעים שירות מקצועי מעולה שמדריך אתכם בתהליך כדי לוודא שהוא מתנהל נכון.

משרד עורכי דין אבירם כהן ושות מתמחה במשפט אזרחי ומלווה בעלי בתים בתהליכי מכירת והשכרת בתים עד לסגירת עסקה מוצלחת.

חשיבות שכירת שירותי עורך דין מקרקעין תל אביב

יש מקרים שבהם חשוב לקבל ליווי של עורך דין מקרקעין תל אביב, שמתמחה בתהליכי קנייה ומכירה של דירות, ומספק תובנות מקצועיות חשובות לסגירת עסקאות מבלי לבצע טעויות שעלולות לעלות ביוקר.

עסקת מכירת בית כרוכה בהכנת הסכם רכישה, שטר מכר ומסמכים אחרים. עורך דין יכול לסדר את הניירת שלך, לוודא שאתם מתנהלים נכון, ולסייע לכם עם הניואנסים הקטנים בתהליך המשא ומתן על העסקה.

אתם הקונים, ואין לכם ליווי של סוכן נדל"ן

אם אתם מתכוונים לרכוש בית ואינכם מיוצגים על ידי סוכן נדל"ן, הסוכן של המוכר עשוי להציע לטפל בכל התהליך. מצב זה עלול לגרום לבעיות מכיוון שסוכן אחד לא באמת יכול לדאוג לאינטרסים שלך ושל המוכר. כאשר מגיע הזמן לסגור את העסקה, הנאמנות שלו כנראה תהיה עם המוכר.

כשאתה שוכר עורך דין מקרקעין תל אביב, הוא עובד רק בשבילכם ומוודא שהאינטרסים שלכם מוגנים.

יש בעיה עם הנכס או העסקה

ייתכן שתזדקקו לייעוץ משפטי של עורך דין מקרקעין תל אביב גם אם הנכס שאתם מעוניינים לקנות מעורב בהליכי עיקול או ליטיגציה אחרת, או אם נקלעתם למחלוקת עם הקונה או המוכר. מומלץ תמיד להתייעץ עם עורך דין אם מישהו מאיים לתבוע אתכם.

בשורה התחתונה, לא חותמים לפני שמתייעצים

אם אתם קונים או מוכרים את ביתכם ויש לכם שאלות משפטיות, למשרד עורכי דין אבירם כהן ושות' יש ותק של שנים רבות בתחום, והצוות המשפטי המקצועי שלנו ייעץ לכם לגבי התנהלות נכונה בהליך.

עורך דין מקרקעין בתל אביב

רכישת בית אינה רכישה פשוטה; זו גם העברה חוקית של רכוש מישות אחת לאחרת. מכיוון שהצד המשפטי של העסקה הזו יכול להיות כל כך מורכב, לפעמים זה הגיוני (או אפילו נדרש) עבור רוכשי או מוכרים בתים לגייס עורך דין מקרקעין בתל אביב שידאג לטובתם. משרד עורכי דין אבירם כהן ושות' מתמחה במשפט אזרחי ומלווה רוכשים ומוכרים בעסקאות נדל"ן.

חשיבות שכירת שירותי עורך דין מקרקעין בתל אביב

למרות שסביר להניח שאתם מתמודדים עם עלויות רבות שכרוכות בסגירת עסקת הבית שלכם, שכירת שירותי עורך דין שילווה אתכם בתהלים תוביל לתוצאה שבסופו של דבר משלמת את עצמה.

עורך דין מקרקעין בתל אביב הוא אדם בעל רישיון לעסוק בדיני מקרקעין, כלומר יש לו את הידע והניסיון לייעץ לצדדים המעורבים בעסקת מקרקעין, כגון מכירת או קניית בית או מכירה.

מה עושה עו"ד מקרקעין?

עורכי דין מקרקעין יודעים, ומוסמכים על פי חוק, להכין ולעיין במסמכים וחוזים הקשורים למכירה ורכישת דירה. במקרים מסוימים, עורך דין מקרקעין הוא גם האדם שיהיה אחראי על סגירת העסקה שלכם.

בעסקת רכישת דירה, גם הקונה וגם המוכר יכולים לשכור עורך דין מקרקעין בתל אביב שייצג את האינטרסים שלהם במהלך התהליך. לחלופין, במקרה בו עורך דין מפקח על סגירה שבה רוכשים את הבית באמצעות הלוואת משכנתא, עורך הדין עשוי לייצג למעשה את מלווה המשכנתא.

מתי צריך לשכור שירותי עורך דין מקרקעין?

קיימות מספר נקודות שונות במהלך תהליך רכישת הבית שבהן עורך דין מומחה למקרקעין נכנס לעסקה ומספק סיוע.

זה יכול לכלול ניסוח וסיום חוזי רכישה, כתיבת תיקונים לחוזה סטנדרטי המשמש את סוכן הנדל"ן שלכם, אן ביצוע הסגירה.

בשורה התחתונה

למרות שרכישת בית יכולה להיות קצת מבלבלת ומפחידה, חשוב להבין את ההיבטים השונים של התהליך. אם אינכם בטוחים לגבי ההשלכות המשפטיות של רכישת הבית שלכם, שכירת שירותי עורך דין מקרקעין בתל אביב שילווה אתכם, יסייע לכם להתנהל היטב בתהליך.

משרד עו"ד אבירם כהן ושות', שיש לו ותק של שנים רבות בתחום, חרט על דגלו את המסר ללקוחותיו: אנחנו נמצא את הדרך, או שנסלול אותה.

הקלק לשיתוף המאמר

Facebook

עורך דין מקרקעין ונדל"ן בתל-אביב – אבירם כהן ושות' משרד עורכי דין מקרקעין בתל -אביב
פנו אלינו אל משרד עו"ד אבירם כהן  ושות' משרד עורכי דין מקרקעין  בת"א  נדאג ללוות אתכם במקצועיות ומיומנות.

תפריט נגישות